En sportshal fyldt med 19.000 Trump-tilhængere og yderligere 40.000 udenfor.
Det var forventningen fra Trump-staben, da den amerikanske præsident lørdag aften skulle levere sit comeback til kampagnesporet ved et storstilet vælgermøde i Tulsa i Oklahoma.
Her blev præsidenten i stedet mødt af tusindvis af tomme sæder i Bank of Oklahoma Center, hvor der ifølge brandvæsnet var færre end 7.000 mennesker til stede.
Det var noget, der stod i skærende kontrast til udmeldingen fra præsident Trump i sidste uge, om at næsten en million mennesker havde ansøgt om billetter.
Siden er iagttagere begyndt at diskutere, om det er coronafrygt, manglende momentum eller en digital kampagne, der var skyld i det forkølede vælgermøde.
Mens årsagen kan være uklar, så står det i hvert fald klart, at de tusindvis af tomme sæder er noget, der gør ondt på præsident Trump, vurderer Steffen Kretz, DR's USA-korrespondent, som var med til weekendens vælgermøde i Tulsa.
- Præsident Trump er meget optaget af størrelsen på de forsamlinger, han optræder i. Om det var antallet af tilskuere, da han blev indsat - som var væsentligt mindre end forgængerens - eller antallet af tilhængere ved hans vælgermøder, siger korrespondenten.
Et ømt punkt
Steffen Kretz peger på, at det skuffende vælgermøde kom kort tid efter, at præsident Trump gjorde grin med fremmødet hos modstanderen Joe Biden, der holdt et vælgermøde med behørig corona-afstand.
- Så en halvtom sal i Tulsa og al medieomtalen af det forkølede fremmøde rammer et ømt punkt, siger han.
- Men vigtigere, så er det et signal om, at Trump ikke uden videre kan regne med at gentage valgkampen fra 2016, hvor han fyldte stadion efter stadion, siger korrespondenten.
- Hans opbakning er vigende, han er 12 procent bagud i forhold til Biden i seneste måling fra den Trump-tro tv-station, Fox News, og USA er midt i en pandemi, som har kostet 120.000 livet, og som gør mange bange for at stå i en lukket hal sammen med tusinder af andre, siger han.
- Så Trump og hans kampagnefolk skal tænke grundigt over, hvordan de fortsætter herfra.
Korrespondenten fortæller om et vælgermøde i weekenden, der ikke mindede om de mange andre, som han tidligere har dækket.
- Det her skilte sig ud, fordi brølet af begejstring fra præsidentens tilhængere udeblev, siger korrespondenten, der peger på, at under 7.000 mennesker menes at have taget plads i arenaen, selv om Trump-lejren havde sagt, at op mod 100.000 ville være i Tulsa på grund af vælgermødet.
- De, der deltog, var afgjort den hårde kerne af Trump-tilhængere. Der var megafoner og flag, røde kasketter og evangelisk kristne i bøn og et par dusin, som camperede på fortovet for at komme først ind.
- Men alle de andre, vi plejer at se, var der kun i mindre antal: Altså de almindelige republikanske vælgere, de mere afdæmpede støtter fra forstæderne og de nydelige konservative. De grupper, som allerede ved valget til kongressen i 2018 havde opgivet Trump, siger Steffen Kretz.
Forsøg på at stikke en kæp i hjulet
Tusindvis af brugere på det sociale medie TikTok har taget æren for den forkølede start på præsidentens kampagne.
På det hurtigt voksende sociale medie har der nemlig været utallige opfordringer om at spolere vælgermødet ved at booke billetter uden at dukke op, siger Astrid Haug, digital rådgiver og ekspert i sociale medier.
Ved vælgermøderne gives der adgang efter først-til-mølle-princippet, så de bookede billetter har ikke i sig selv forhindret folk i at komme ind, men de mange bookinger var med til at bygge en stor forventning op, som ikke blev indfriet, siger hun.
Det gælder blandt andet behovet for en udendørs scene, som blev pillet ned igen.
Videoer, der viser, hvordan man bestiller billetter til arrangementet er blevet flittigt delt på det sociale medie.
- Det ville være en skam, hvis folk vidste, at man kan reservere billetter til Trumps vælgermøde i Tulsa gratis, fortalte TikTok-brugeren Triippmusic i et opslag om forsøget på at skabe tomme tribuner.
- Det ville være en skam, hvis den eneste info, man havde brug for, var postnummer 74103, siger TikTok-brugeren i opslaget, der har fået 194.000 likes.
Også på Twitter var der en indsats fra tilhængere af koreansk popmusik, K-Pop, for at stikke en kæp i hjulet på præsident Trumps kampagne, siger Astrig Haug.
- Så det var en alliance af teenagere, unge og andre, som gerne ville spolere dette Trump-rally, siger hun til P1 Morgen.
Alene sidste år stod K-Pop-fans for seks milliarder tweets, skriver CNN.
Mange forbinder måske TikTok med dansevideoer, men der eksisterer også en gren af det sociale medie, der kaldes 'alternativt' eller 'elite'-TikTok.
Her finder man blandt andet aktivistiske videoer med politisk indhold, fortæller Astrid Haug.
Her er både den politiske venstre- og højrefløj repræsenteret, siger hun. I dette tilfælde har primært folk fra venstrefløjen opfordret millioner af TikTok-brugere til at tage del i indsatsen mod Trump-kampagnen.
- Det har spredt sig lidt ligesom andre trends, hvor folk hopper med på den og synes, at det er rigtig sjovt.
Trump-lejren afviser
Weekendens vælgermøde blev afholdt trods advarsler fra de lokale myndigheder om smittefaren ved at have flere tusinde mennesker samlet indendørs på samme tid.
En del af forklaringen på det lave fremmøde skyldes mediernes "apokalyptiske" dækning, siger præsident Trumps kampagneleder, Brad Parscale.
Han afviser TikTok-brugernes forklaring på de mange tomme sæder og insisterer ifølge BBC på, at Trump-folkene har fjernet de falske billetreservationer.
Her peger man på, at først-til-mølle-princippet betyder, at de falske reservationer ikke har gjort en forskel. Det skuffende fremmøde skyldes i stedet, at medierne og demonstranter har fået folk til at holde sig væk, lyder det blandt andet Brad Parscale.
Han siger blandt andet, at "radikale demonstranter" var med til at forhindre Trump-tilhængere i at komme ind til arrangementet. Denne udlægning er der ikke umiddelbart belæg for, beretter The Guardian.
Præsident Trump beskyldte blandt andet pressen for negativ pressedækning:
Demokraten Alexandria Ocasio-Cortez undsiger Trump-lejren og peger i stedet på K-Pop-fans og TikToks teenagere.
Det samme gør Steve Schmidt, der er tidligere republikanske toprådgiver og erklæret Trump-modstander.
Steffen Kretz savner dog dokumentation for, at TikTok-kampagnen har fået Trump-tilhængere til at holde sig væk.
- En fyldt sal har ikke tidligere afholdt Trump-tilhængere, siger korrespondenten, der peger på, at de normalt følger med på storskærm udenfor, hvis der er pladsmangel indenfor.
- Sådan én havde Trump-kampagnen også sat op i Tulsa i forventning om, at op mod 40.000 Trump-tilhængere ville møde op uden at kunne få plads inde i arenaen. Jeg har svært ved at se, hvordan en TikTok-kampagne kan få den form for entusiasme til at fordampe, siger han.