Man skal ikke lede længe, før man får øje på - eller hører dem.
For selvom gaderne i Ruslands hovestad Moskva domineres af især sydamerikanske landsholdstrøjer og dertilhørende sang og dans, er der fyldt med amerikanere og kinesere, som er taget til VM i Rusland.
Men i modsætning til de mange andre fodboldfans, der i disse dage er samlet i fodboldeufori, har hverken Kina eller USA kvalificeret til slutrunden.
Alligevel er de blandt de ti nationer, som har købt flest billetter til fodboldfesten, og det er der måske en forklaring på.
USA og Kina - og værtslandet Rusland - bliver betegnet som nogle af de mest interessante potentielle vækstmarkeder i fodbold ifølge undersøgelsen "World Football Report", som det internationale data- og analyseinstitut Nielsen udgav i sidste uge.
Og som kinesiske Yang Meng, der har taget turen til Moskva fra Chengdu i Sichuan-provinsen, formulerer det:
- Kig dig omkring. Der er kinesiske navne alle steder, siger han og peger rundt på de store sponsorskilte i fanzonen i det centrale Moskva.
- Der er Hisense, Wanda, de er alle sammen fra Kina. Alle kinesere er i Rusland - på nær fodboldlandsholdet, siger han.
Næst efter russerne er det faktisk amerikanerne, som har revet VM-billetterne ned fra hylden.
Den stigende interesse skyldes ifølge Nielsen-rapporten flere faktorer, blandt andet at en voksende yngre generation har taget sporten til sig.
Samtidig har USA's egen fodboldliga Major League Soccer (MLS) kastet glans over sporten ved at tiltrække navne som David Beckham, Steven Gerrard og senest Zlatan Ibrahimovic. Stjernene har fået amerikanerne til rent faktisk at tale om fodbold - og ikke amerikansk fodbold.
- Fodbold til vi dør, ik'? Fodbold er virkelig stort hos os, måske ikke så stort som rugby, men det er noget, folk virkelig elsker, siger Rodell Punch fra Miami i den amerikanske delstat Florida.
Kina greb chancen
Hvor kineserne måske er lidt færre end amerikanerne i Rusland, er de til gengæld stærkt repræsenteret ved sponsorer.
Store kinesiske virksomheder som Hisense, Vivo, Yadea og Wanda Group var ikke sene til at gribe chancen, da Fifa mistede giganter som Sony og medicinal- og kosmetikfirmaet Johnson & Johnson efter være blevet ramt af en korruptionsskandale i 2015.
- Fifa bliver i dag betragtet som et giftigt brand for flere vestlige virksomheder at blive forbundet med, så Kina har grebet muligheden, siger Simon Chadwick, professor i sports enterprise ved ved Salford University i Manchester til The Guardian.
- De har et andet syn på etik, og det er meget lettere for kinesiske virksomheder at sige: Fifa er kommet videre, siger han.
Fodboldfeberen lader i hvert fald til at have ramt Kina, og landets voksende økonomi, samt et boom i sportsindustrien har været med til at trække op mod 100.000 kinesere til Rusland i løbet af sommeren.
- Sporten har nydt godt af præsident Xi Jinpings personlige interesse og hans ønske om at afholde et verdensmesterskab. Kinesiske virksomheders investeringer i den nationale liga har forvandlet den fra at gå ubemærket hen til en konkurrence, der tiltrækker internationale stjernespillere, konkluderer Nielsen-rapporten.
- Sponsor-aftalerne med Fifa kan ses som, at landets virksomheder er en drivkraft i den nationale indsats for at udvikle og tiltrække VM.
Ved årets VM er der otte spillere fra den kinesiske superliga, og den kinesiske præsident har tidligere omtalt sine tre VM-drømme for landet: At kvalificere sig, at være vært og at vinde VM.
Medvært i 2026
Efter netop at have fået tildelt VM i 2026 er amerikanerne allerede på vej til at få opfyldt deres drøm om igen at være vært. Et værtskab, der skal deles med Canada og Mexico. Derfor er det også klart, hvem de fodboldgale fans holder med i Rusland:
- Vi holder med Mexico. Det er jo vores naboer, og jeg elsker mexicanere. Jeg er nødt til at holde med dem, lyder det fra amerikanske Rodell Punch.
Med sig fra Miami til Moskva er vennen Colin De La Rosa, og tanken om et delt VM ser de frem til.
- Det er en fantastisk følelse, at det er i vores egen baghave, og vi ikke skal rejse så langt. Vi bliver det bedste værter, bare vent og se. Alle skal have en mulighed for at nyde det, ligesom vi gør her, siger han.
Også kineserne kigger vestpå, når de skal vælge en favorit.
- Jeg elsker Argentina, jeg kan godt lide Messi, siger Yang Meng.