Det kører ikke for Volkswagen.
8,5 millioner dieselbiler i Europa bliver tilbagekaldt til reparation på et værksted næste år, og 91.000 af dem er danske.
Og Volkswagen betaler hele gildet - både reparation og lånebil.
- Det virker ret uoverskueligt, men bilerne er funktionsdygtige, så man skal bare vente på brev fra forhandleren, fortæller Birgit Stöber, der er ekstern lektor ved CBS og ekspert i tyske forhold.
De første biler bliver hentet ind i januar, og så varer processen ellers resten af året.
- Det er en langvarig proces, men der er interesse i at få det hurtigt på plads, siger Birgit Stöber.
Prisen bliver høj for Volkswagen, og forventningen er også, at det vil have konsekvenser for produktionen af nye biler.
- Der kommer sikkert til at være færre biler, der produceres fra bunden i Volkswagen, og nogle modeller egner sig måske heller ikke længere til den store produktion, fortæller Birgit Stöber.
Frygten i Tyskland er ifølge Tysklands-eksperten, at hele sagen om snydesoftware vil gå ud over tilliden til landets øvrige bilmærker.