Overstyrmand Peter Knudsen på en skibets utallige trapper. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
1 / 25
Ingeniørgangen løber hele vejen rundt om skibet og er i alt lige under en km lang. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
2 / 25
Broen set fra skibets agter. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
3 / 25
(Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
4 / 25
Motorman Renato Ballener. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
5 / 25
Tusindvis af containere på havnen i Gdansk. Nogle skal med - andre bliver sat af. Det hele styres via GPS. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
6 / 25
(Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
7 / 25
Maskinchef Michael Sort viser rundt i maskinrummet. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
8 / 25
Skibet har to hovedmotorer. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
9 / 25
(Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
10 / 25
(Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
11 / 25
(Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
12 / 25
Maskinmester Svend Pedersen tv. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
13 / 25
At gå rundt på dækket mellem containerne føles nærmest som at gå på gaden i en storby. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
14 / 25
Skibets sorte boks er orange og sidder på toppen af broen. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
15 / 25
Kabyssen bestyres af chefkok Alvin Domingo og steward Andres Pagaduan, der ved siden af arbejdet med maden, ordner besætningens kahytter. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
16 / 25
Køkkenets lager fyldes normalt op hver anden måned. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
17 / 25
Hvert led i ankerkæden vejer 245 kilo. Hver af skibets to ankre vejer 100 ton i alt. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
18 / 25
Skibets egen biograf. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
19 / 25
Fortøjninger til at fastholde de minimum 200.000 tons flydende jern. (Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
20 / 25
(Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
21 / 25
(Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
22 / 25
(Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
23 / 25
(Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
24 / 25
(Foto: © Martin Kunzendorf, DR)
25 / 25